Bengu - Iki Melek

آلبوم جدید و بسیار زیبای Benqu به نام Iki Melek . با دو کیفیت متفاوت

( دانلود آلبوم به صورت تک تک و یکجا , لینک مستقیم )

RapidShare    DepositFiles    ZippyShare     Easy-Share     Load.To     Badongo     2Shared     Direct Link         Mp3 128 Quality

Ask Mevsimi

Ayriligin Hazirligi

Bizmi Ayrildik

Bu Yazi Bi Kenara Yaz

Elveda

Gelen Seni Soruyor

Iki Melek

Iki Melek - Club Version

Kocaman Opuyorum

Ozetle Ben Asigim

Sen Yoksan 

RapidShare    DepositFiles    ZippyShare     Easy-Share     Load.To     Badongo     2Shared     Direct Link           OGG 56 Quality

Ask Mevsimi

Ayriligin Hazirligi

Bizmi Ayrildik

Bu Yazi Bi Kenara Yaz

Elveda

Gelen Seni Soruyor

Iki Melek

Iki Melek - Club Version

Kocaman Opuyorum

Ozetle Ben Asigim

Sen Yoksan


Track List :
01 Ask Mevsimi
02 Ayriligin Hazirligi
03 Bizmi Ayrildik
04 Bu Yazi Bi Kenara Yaz
05 Elveda
06 Gelen Seni Soruyor
07 Iki Melek
08 Iki Melek - Club Version
09 Kocaman Opuyorum
10 Ozetle Ben Asigim
11 Sen Yoksan

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد