Mohammad Bibak - Minevisam

آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد بی باک به نام می نویسم . با دو کیفیت متفاوت

با کیفیت MP3 128

با کیفیت OGG 56


لینک غیر مستقیم MP3 128 :

http://rapidshare.com/files/257653370/Mohammad_Bibak_-_Minevisam.mp3 

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
اگر دنبال راهی برای افزایش آمار وبلاگ یا وب سایت خود هستید؟؟؟
اگر میخواهید به جای اینکه بگن اول ما را لینک کنید شما به آنها بگین؟؟؟
من لینک باکس بزرگ ایران را به شما پیشنهاد می کنم این لینک باکس به 150 موتور جستجو متصل است که هم می تونه بازدید شما را بالا ببرد و هم وبلاگ شما را در موتورهای جستجو پرمحتواتر کند خوبی دیگه ای که داره حجم پایین لینک باکس هست و زود لود می شود در ضمن این را اضافه کنم که این باکس در سایتهای بی شماری قرار می گیرد و شما از مزیت افزایش رنک در گوگل نیز برخوردار خواهید شد. یعنی هر روز که به تعداد سایتها اضافه شود شما نیز از محبوبیت و بازدید بیشتری برخوردار خواهید شد. اگر دعوت من را پذیرفتین لطفا کد را کپی کرده و در آخر وبلاگتان قرار دهید بعد از طریق ارسال لینک بگویید با چه نامی لینکتون کنم
منتظرتم
بهتون ْینک +2000 میدم تا آمارتون رفت بالا باز هم میبرمتون بالاتر

‌BIPARVA 1388,04,29 ساعت 21:37

salam
vaghean kheili bara webet talash mikoni
eyval damet gharm
rasti man asheghe bibak hastam vaghean karesh khoda bod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد